- ANA SAYFA
- Tanıtım
Güncelleme Tarihi: 09 Aralık 2024
Gösterim: 922
Tanıtım
Program Tanıtım Filmi
Yatay Geçiş İle Geçilen Programlar
YGS-1 taban puanı ile öğrenci alan ön lisans programlarına geçiş yapabilme hakları vardır.
Dikey Geçiş İle Geçilen Programlar
Çizgi Film (Animasyon), Fotoğraf ve Video, Görsel İletişim, Görsel İletişim Tasarımı, Görsel Sanatlar ve Görsel İletişim Tasarımı, Grafik, Grafik Sanatları, Grafik Tasarım, Grafik Tasarımı, İletişim Tasarımı, İletişim ve Tasarım, Medya ve İletişim, Medya ve İletişim Sistemleri, Reklam Tasarımı ve İletişimi, Reklamcılık, Yazılım Mühendisliği, Yeni Medya, Gazetecilik tasarımı ve İletişimi gibi birçok farklı programlara dikey geçiş imkânı bulunmaktadır.
Program Öğrenme Çıktıları
- Temel tasarım ve animasyon kavramlarını ve kuramlarını öğrenerek bunları yorumlayabilir ve değerlendirebilir
- Grafik tasarımın görsel dilini oluşturur.
- Temel ilkeler bazında Grafik Tasarımın genel anlamda içeriğini belirler.
- Hedef kitle- görsel iletişim ilişkilerine ortak tanım getirir.
- Temel iletişim, tasarım ve animasyon alanlarına ilişkin ilgili prensipleri tanır.
- Tasarım ve animasyon alanında otoriteleri tanır ve takip eder.
- Bilgisayar destekli tasarım ve animasyon programlarını tanır.
- Tasarım, uygulama ve yayın aşamalarını tanır.
- Görsel sanatların alt yapısını ve estetik değerleri kavrayarak, iletişimi sanat ortamında kullanabilir.
- Tasarım ve animasyon çalışmalarında kişiselliği ve özgünlüğü destekler.
- Güncel tasarım ve animasyon tekniklerini izler ve uygulamaları kullanır.
- Dijital ortamda gelişen ve yenilenen tasarım ve 2-3B animasyon programlarını kullanır.
- Özgün tasarımlara yönelir.
- Her türlü tasarım ve animasyon projesi tasarlar.
- Fotoğraf, web tasarımı, animasyon alanlarında üretim yapar.
- Tasarımın yayın öncesi ve yayın sonrası aşamalarını tanır.
- Birey olarak yaratıcı ve güçlü yönlerini geliştirir ve kullanır.
- Bağımsız çalışabilmede ve sorumluluk alabilmede kararlı davranma ve uygulama yetilerini kullanır.
- Tasarım ve animasyonda çözüm üreten eleştirel olgunun önemini öngörür.
- Toplumsal değerlerin sanatsal yönü ile tasarım ilişkilerini belirler.
- Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincine sahip olur.
- Sözlü ve yazılı iletişim kurar; en az bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde kullanır, bilişim ve bilgisayar bilimleri alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.
- Tasarım, animasyon ve bu alanda çözüm isteyen problem çözme yöntemlerini irdeler.